Distro Nedir?

 Linux işletim sistemi değildir. İşletim sistemi çekirdeğidir (Kernel). Bu çekirdeğe paket yöneticisi, dosya sistemi, masaüstü arayüzü, çeşitli uygulamalar browser, ofis paketi, çizim programı,... vs eklenerek hazır gelir ki kullanıcı zorluk çekmesin. Windows'daki gibi kullanıma hazır olsun. Tabiri caizse linux ham haliyle çıplak gibidir. Buna elbise giydirip kullanıcının karşısına çıkarırlar. İşte, Fedora, Arch, Debian, Ubuntu, Mint,... vs böyle oluşturulmuştur. Bunlara distro denir. Çok basit şekilde düşünürsek böyle bir şey.


Distro Nedir?


Dağıtım Nedir? Ne Demektir?

Dağıtım, Ürünlerin belirtilen zaman, miktar vb. koşullara uygun olarak, belirtilen yerlere sevk ve teslim edilebilmesi (gönderilmesi) için gerçekleştirilen işlemler bütünüdür.

Lojistik terimi olarak Dağıtım nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Ürünlerin belirtilen zaman, miktar vb. koşullara uygun olarak, belirtilen yerlere sevk ve teslim edilebilmesi (gönderilmesi) için gerçekleştirilen işlemler bütünüdür.

Dağıtım sözlük anlamı Ürünlerin belirtilen zaman, miktar vb. koşullara uygun olarak, belirtilen yerlere sevk ve teslim edilebilmesi (gönderilmesi) için gerçekleştirilen işlemler bütünüdür.


0 Yorumlar

Yorum Gönder

Post a Comment (0)

Daha yeni Daha eski