Sosyal Medyanın Tanrısı Wirmafia İle Röportaj



 SivASLı; Öncelikle roportaj teklifimi kabul edip ajansımızı isminizle onurlandirdiginiz için teşekkür ederiz. Isım demişken wirmafia ne anlama gelmektedir ?


Wirmafia: Wirmafia Almanca Deutche Açılımı Biz Mafiayız Demek.

------------------------

SivASLı:

Eğer söylücekseniz, İsminiz Nedir ? Kaç yaşındasınız ?


WirMafia:

İsmim Seyid 21 Yaşındayım.

---------------

SivASLI: İnsanların Underground dediği yani diğer ismiyle yeraltı piyasasına sizi iten en büyük unsur nelerdi ?

Sosyal Hack aleminde nasıl böyle başarılı bir konuma geldiniz ? 



Wirmafia: 13 Yasımda Ankara 8.Sınıfı Okurken Okulda Hep Dışlanırdım Bende Çareyi Bilgisayarda Bulurdum Okuldaki Tüm Hocaların Ve Sınıfımdaki Tüm Öğrencilerin Hesablarını Hacklemekti 

Araştıra Araştıra Azimle Geldim

----------------

SivASLı: Sanal alem dışında reelde neler ile ugrasirsiniz ? aktif olarak yaptığınız faaliyetler var mı ?


Wirmafia: Öncelikle Şunu Belirtmek İsterim Benim Dogdugum Semt Diyarbakırın Uyusturucu Ticaretinin Noktasıydı 


Bazı Faaliyetlerim Bundan 1 Yıl Önce Vardı

Adam Yaralama

Esrar Ticareti

Silah Kaçakçılığı

Her Sokak Kavgasına Girerdim

Döve Döve Dövüle Dövüle Sokagın Pisligini Gördüm

-------------------

SivASLı: Sanalda en büyük işlediğiniz suç nedir? Hiç işlediğiniz suçlardan başınız yandımı ?


Wirmafia : En Büyük Suçum 

Siyasi Hacktivistlik

Kara Para Aklama

Nitelikli Dolandırıcılık


Fakat Siyasiden Bir İz Bırakmadım Yakalandıgım Noktalar Kara Para Nitelikli Dolandırıcılık

-----------------

SivASLı:

Sanal Alemde, Sosyal Medyacılar Tarafından Tanılan Birisiniz Herkes Sizin Hakkında Konuşmasından Memnunmusunuz ?


WirMafia:

İstediklerini Konusabilirler Devir Onların Devri Ben Emekli Oldum 

Tabiki Memnunum

-------------------------

SivASLı:

Uzmanlık Alanınız Sosyal Medyadan Ne Kadar Kazandınız Peki ?


WirMafia:

Şuana Kadar Toplam 45 bin Dolar Kazandım.

----------------

SivASLı:

Röportaj teklifimi kabul ettiğiniz için tekrar teşekkür ederim. ekstradan eklemek istediğiniz birşey var mı ?


WirMafia:

Rica Ederim Devir Aklını Kullanan Dahi Sosyal Media'cıların Devridir İyi Akşamlar

6 Yorumlar

Yorum Gönder

Post a Comment

Daha yeni Daha eski